Apartament na wynajem – pomysły marketingowe

Posiadasz apartament na wynajem? W poniższym artykule poznasz kilka pomysłów na marketing Twojego biznesu.

Marketing popularyzatorski polega na byciu proaktywnym i szukaniu nowych najemców dla Twojego apartamentu na wynajem. Z pewnością wiążą się z tym pewne praktyki przychodzące, ale w większości nie chodzi o budowanie czegoś i czekanie, aż najemcy przyjdą do Ciebie, a bardziej o aktywne ich poszukiwanie.

Media społecznościowe

Wyświetlanie płatnych reklam w mediach społecznościowych jest jednym z najskuteczniejszych i najbardziej opłacalnych pomysłów marketingowych dla mieszkań. Dzięki sieciom społecznościowym, takim jak Facebook i Instagram, które zapewniają dogłębne kierowanie na odbiorców, możesz skoncentrować się na idealnym najemcy, uwzględniając jego lokalizację, zainteresowania i dane demograficzne.

Jeśli jesteś nowy w świecie reklamy w mediach społecznościowych, Facebook Ads to najlepsze miejsce, aby zacząć. Nie tylko masz możliwość dotarcia do milionów użytkowników, ale możesz zacząć z bardzo skromnym budżetem. 

Relacje z innymi firmami

Po co grupować działania marketingowe w apartamencie tylko dla swojego zespołu? Poznanie innych lokalnych firm to świetny sposób na zaprezentowanie swojej marki i uświadomienie ludziom swojej nieruchomości.

Pomyśl o firmach, które mają kontakt z ludźmi przenoszącymi się z jednego miejsca do drugiego. Na przykład wiele osób zacznie patrzeć na siłownie w nowych obszarach, do których zamierzają się przenieść. Relacja z właścicielem lub menedżerem sprawi, że będziesz mieć na myśli, jeśli zdobędzie trop od kogoś nowego w okolicy. Pomocne może być nawet pozostawienie wizytówek.

Możesz rozpocząć ten proces, wręczając kosze upominkowe wszystkim lokalnym firmom w Twojej okolicy, aby się przywitać. Następnie zastanów się, w jaki sposób możesz dodać im wartość, na przykład oferując klientom lub pracownikom specjalną ofertę wynajmu.

Posiadasz apartament na wynajem i poszukujesz najemców? Neocraft jest firmą, która dzięki generowaniu leadów, pomoże Ci w znalezieniu nowych klientów dla Twojego biznesu.

Broszury reklamowe

Bądźmy realistami przez chwilę, wiele broszur o apartamentach nie jest świetnych. Pomiń cliparty i zdjęcia stockowe, które nie mają nic wspólnego z Twoją własnością i stwórz coś, co faktycznie przyniesie rezultaty.

Twoje broszury powinny przedstawiać to, co wyróżnia Twoją społeczność i być wystarczająco atrakcyjne wizualnie, aby powstrzymać ludzi przed wyrzuceniem ich do kosza po powrocie do domu. 

Ulepsz swoje oferty apartamentów

Większość marketerów wielorodzinnych wybiera opcję bezpłatną, umieszczając swoje nieruchomości na stronach takich jak Apartments.com. Ale jeśli chcesz poprawić swoje wyniki i być bardziej proaktywnym, warto przejść na płatne aukcje.

Niektóre witryny z ofertami apartamentów oferują aktualizacje, które będą umieszczać Twoje oferty na górze wyników wyszukiwania, aby zapewnić Ci większą widoczność. Zamiast czekać, aż ludzie znajdą Cię w tych witrynach, polecane wpisy umieszczają Cię w widocznym miejscu na szczycie wyników.

Znajdź swoich odbiorców

Na koniec zdecyduj, kim są Twoi odbiorcy docelowi dla Twojej kampanii informacyjnej i kieruj swoje wysiłki tam, gdzie są najbardziej prawdopodobne.

Na przykład, jeśli masz apartamenty przyjazne zwierzętom, możesz skontaktować się z lokalnymi schroniskami dla zwierząt. Jeśli szukasz wynajmujących studentów, skontaktuj się z lokalnymi uczelniami. Jeśli zapewniasz zakwaterowanie wojskowe poza bazą, skontaktuj się z bazami w Twojej okolicy, aby je o tym powiadomić.

 

Źródło: https://blog.amdgtl.com/outreach-marketing-ideas-apartments

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *