Apartament na wynajem – budżet na marketing, cz. 1

Czy stale maksymalizujesz budżet na marketing apartamentu na wynajem? A może, co gorsza, wydajesz cały swój budżet, nie mając nic do pokazania?

Być może posiadasz apartamenty na wynajem we Wrocławiu?

Każda firma zarządzająca nieruchomościami ma na celu przyciągnięcie nowych najemców możliwie najniższym kosztem w celu maksymalizacji zysków. Bez względu na to, jak skuteczne są Twoje nieruchomości, żadna firma nie jest ponad optymalizacją swojego budżetu.

Wprowadzając kilka zmian w swojej strategii, możesz uzyskać więcej z budżetu marketingowego mieszkania, bez względu na to, jak duży lub mały jest. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak.

Nie musisz mieć dużego budżetu

Za każdym razem, gdy czytasz artykuły o tym, jak rozciągnąć budżet na marketing mieszkania, zwykle zakładasz, że pracujesz z małym budżetem. Jednak nawet osoby zajmujące się sprzedażą mieszkań z dużymi budżetami mogą skorzystać na tym, że będą mądrzejsi w kwestii wydawania pieniędzy.

Nie chodzi tylko o wielkość Twojego budżetu marketingowego, ale o to, jak go wydajesz

Zainwestuj w media społecznościowe

Jest powód, dla którego umieściliśmy to na pierwszym miejscu na liście. To działa.

w ciągu ostatniej dekady zaobserwowaliśmy znaczną zmianę w sposobie robienia zakupów przez konsumentów, w tym w sposobie znajdowania mieszkań. Media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w procesie zakupu, więc właściciele apartamentów muszą się do tego dostosować.

Oprócz możliwości dotarcia do najemców, w których każdego dnia spędzają dużą część swojego czasu, media społecznościowe są dostępne dla każdego budżetu. Jeśli masz budżet na reklamę, możesz poeksperymentować z reklamami w mediach społecznościowych . Jeśli masz mniejszy budżet, możesz poświęcić więcej czasu na organiczne angażowanie użytkowników w mediach społecznościowych. Możesz zaprojektować swoje działania w mediach społecznościowych tak, aby odpowiadały Twoim potrzebom.

Kontakt z potencjalnymi klientami

Jeśli pozyskujesz potencjalnych klientów ze swojej witryny, upewnij się, że Twój zespół się z nimi kontaktuje. Aż 44% sprzedawców rezygnuje z leadów po jednym kontakcie. A przeciętny sprzedawca podejmuje tylko dwie próby dotarcia do potencjalnego klienta.

Pierwszą myślą może być zwiększenie budżetu, aby pozyskać więcej potencjalnych klientów, zamiast tego zastanów się, jak możesz zamknąć więcej potencjalnych klientów, których już pozyskujesz.

Masz problem z pozyskaniem klientów? Neocraft jako firma zajmująca się generowaniem leadów chętnie Cię wesprze!

Przeanalizuj co działa

Marketing apartamentów na wynajem nie jest tak prosty, jak może się wydawać.

Jestem pewien, że słyszałeś powiedzenie „skup się na swoich mocnych stronach, a nie na swoich słabościach”. Chociaż zwykle używa się go do porad dotyczących samodoskonalenia i rozwoju kariery, powiedzenie to odnosi się również do biznesu.

Zamiast patrzeć na obszary w budżecie marketingowym, których Ci brakuje, skoncentruj się na obszarach, które odnoszą największe sukcesy. Następnie podwój w dół.

Na przykład, jeśli prowadzisz wiele kampanii reklamowych na Facebooku i zauważysz, że niektóre reklamy są poważnie słabsze, zatrzymaj je. Nie martw się, próbując wprowadzić zmiany, które poprawią ich wydajność. Zamiast tego spójrz na swoich najlepszych wykonawców i przeznacz więcej pieniędzy na zwycięzców lub spróbuj powtórzyć ich wyniki.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *